https://sippbarjas.tasikmalayakota.go.id/extra/demo-pg/ https://camatbarat.padangpanjang.go.id/admin/sgacor-4d/ https://cool.unida.ac.id/auth/s-pulsa/ https://jkv.co.id/assets/images/s-dana/ https://kursusvmlepkom.gunadarma.ac.id/notes/bet-200-gacor/ https://pengaduan.dgip.go.id/data/sdemo/ https://e-surat.faperta.unmul.ac.id/assets/s-thai/ Piagam Pelanggan – Laman Web Rasmi Jabatan Biokeselamatan

Piagam Pelanggan

Jabatan Biokeselamatan komited untuk memberi perkhidmatan yang berkualiti dengan memastikan kecekapan pelaksanaan perkhidmatan-perkhidmatan seperti berikut:
  1. Semua pertanyaan/kemusykilan berhubung perkhidmatan jabatan akan diambil tindakan dalam tempoh 3 hari bekerja dari tarikh pertanyaan dikemukakan;
  2. mengeluarkan surat keputusan Mesyuarat Lembaga Biokeselamatan Kebangsaan (LBK) kepada pemohon dalam tempoh 5 hari bekerja; dan
  3. mengeluarkan surat pengakuterimaan bagi permohonan aktiviti kegunaan  terkawal dalam tempoh 14 hari bekerja.

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
ms_MYMS